نياز به راه حل هاي مهندسي خاص خودروبر تهران، مانند استفاده از خنك كننده ضد يخ و مديريت آب دارد.
خودروبر تهران
18.12.1400
سلول هاي سوختي خودرو بايد در شرايط آب و هوايي شديد (40- تا +40 درجه سانتي گراد) زنده بمانند و كار كنند. اين نياز تاثير فوق العاده اي بر طراحي سيستم دارد. بقا و راه اندازي در آب و هواي بسيار سرد نياز به راه حل هاي مهندسي خاص خودروبر تهران
، مانند استفاده از خنك كننده ضد يخ و مديريت آب دارد. آب را نمي توان به طور كامل از سيستم حذف كرد، زيرا آب براي هدايت يوني غشاء ضروري است.تجهيزات دفع حرارت پيل سوختي (رادياتور و كندانسور) بايد براي دفع حرارت در هواي بسيار گرم (معمولاً از 32 درجه سانتيگراد تا 40 درجه سانتيگراد [6]) اندازه گيري شود. اگرچه يك سيستم پيل سوختي كارآمدتر از يك موتور احتراق داخلي است، اما بارهاي خنك كننده مشابه يا بزرگتري دارد. مهمتر از آن، به دليل دماي كار پايين پيل سوختي نياز به راه حل هاي مهندسي خاص خودروبر تهران
، مانند استفاده از خنك كننده ضد يخ و مديريت آب دارد. (60 درجه سانتيگراد تا 80 درجه سانتيگراد)، تجهيزات دفع حرارت معمولاً بسيار بزرگتر از موتورهاي احتراق داخلي قابل مقايسه است.نياز تعادل آب منجر به بارهاي خنك كننده اضافي مي شود [6،22]. اگرچه آب در يك پيل سوختي توليد ميشود، اما آب براي مرطوبسازي گازهاي واكنشدهنده و براي پردازش سوخت (در مورد پردازنده سوخت داخل هواپيما) مورد نياز است
برچسب:
بازدید:
+ نوشته شده: 1400/12/18
ساعت: ۱۸ توسط:khoodrobar :
خودروبر تهران اقدامات در اين زمينه بر پتانسيل عظيمي كه فرآيند لوگان از يك پيل سوختي ميكروبي استفاده مي كند، نشان مي دهد
پيلهاي سوختي زيربناهاي پيشرفته اسپانيايي، مواد آلي را به برق تبديل ميكنند. قبلي
جيمز، مديرعامل اينترالينك اضافه ميكند كه كار نشان داده است كه اين سلولهاي سوختي ميتوانند توليد كنند
لاوسون. كار با برق جانشين Intralink از گلوكز و از شهرداري
برنامه فروش و تجارت CMR را به UTC Fuel Cells مبتني بر onnecticut بعدي خواهد برد [FCB، ژوئن 2005]، و همچنين مي تواند
برچسب:
بازدید:
+ نوشته شده: 1400/12/9
ساعت: ۱۵ توسط:khoodrobar :
كفي خودروبر تهران به دليل امكان تغيير ديجيتالي تصاوير وجود دارد. ادينبورگ و لندن با هم تفاوت دارند زيرا خطوط زرد دوتايي با خطوط قرمز دوتايي جايگزين شدهاند، كه به معناي عدم توقف در هر زماني است تا ترافيك آزادانهتر جريان يابد. آنها در هر شهر با شدت بيشتري كنترل مي شوند و ادينبورگ 80 نگهبان پليس دارد كه به اين كار اختصاص داده شده اند و وسايل نقليه اي كه به طور غيرقانوني در مسيرهاي قرمز توقف مي كنند احتمالاً يدك مي شوند.
برچسب:
بازدید:
+ نوشته شده: 1400/12/5
ساعت: ۱۶ توسط:khoodrobar :
كفي خودروبر تهران بر پايه رووينگ هاي E-glass و پلي پروپيلن تركيب شده است. تحويل در گلوله، براي تزريق يا اكستروژن-فشرده مناسب است. تثبيت دوباره با حرارت دادن (180 ~ تا 230 ~ تحت فشار) حاصل مي شو Towflex بر اساس الياف كربن، شيشه يا آراميد آغشته به پلي پروپيلن، پلي آميد، PPS، پلي اتريميد، PEEK است. فرم هاي محصول عبارتند از Towpreg انعطاف پذير، پارچه بافته شده، آستين بافته، نوار UD، تركيب قالب گيري فشرده سازي خرد شده، صفحات قالب گيري، ورقه هاي حرارتي شكل پذير.
برچسب:
بازدید:
+ نوشته شده: 1400/11/10
ساعت: ۱۸ توسط:khoodrobar :
نماي داخلي مك كلين خودروبر تهران من سيستم استخراج سنبه اندرسون. انحناي جزئي ابزار. هد ATL را مي توان بر روي آن عرضه كرد مجموعهاي از سكوها شامل سيمپيچهاي رشتهاي، دروازهها، بازوهاي مفصلي و طرحهاي سفارشي، از جمله ماشينهاي مورد استفاده مناسب. ديناميك خودكار؛ تلفن: +1-518-377-6471; فكس: +1-518-377- يك كنترل از راه دور استاندارد p e n d a n t كه سرعت كنترل استخراج متغير پيوسته 1-3 متر در دقيقه و 6 متر در دقيقه بازگشت چرخه را فراهم مي كند. بستر كالسكه توانايي هاي بيش از 32 تن بار كششي استخراجي را با هيدروليك و كابل ها فراهم مي كند.
برچسب:
بازدید:
+ نوشته شده: 1400/9/29
ساعت: ۱۵ توسط:khoodrobar :
روغن موتور ديزل و بنزين اولين حرف طبقه بندي خدمات خودروبر تهران براي روغن موتور ديزل و بنزين چيست: A، B، C، D يا S؟ كدام يك از موارد زير جديدترين و به روزترين طبقه بندي بنزين و گازوئيل است: SF، SG يا SH و CD II، CE يا CF-4؟ چرا رتبه بندي روغن بنزين مانند SA، SB، SC، SD و SE منسوخ شده است؟7 محتواي گوگرد ميزان گوگرد سوخت ديزل ممكن است بسيار زياد باشد (> 1.5 %) و توانايي روغن موتور براي كنترل شرايط اسيدي ممكن است بيش از حد باشد. بنابراين، مواد ياتاقان به نظر مي رسد كه حكاكي شده است. در شرايط سوخت گوگرد بالا، روغن موتور با TBN بالا بايد به دفعات بيشتري استفاده و تعويض شود. روند فعلي صنعت نفت چگونه است؟
برچسب:
بازدید:
+ نوشته شده: 1400/9/28
ساعت: ۱۷ توسط:khoodrobar :
افزايش ويسكوزيته اندازه گيري شده براي روغن معدني 54 درصد و براي روغن خودروبر تهران درصد بود. (2) تست موتور Peter Wl بعد از 108 ساعت. اين آزمايش افزايش ويسكوزيته را اندازه گيري كرد (108٪ براي مواد معدني و 20٪ براي روغن PAO) و همچنين ميزان سايش را كه با كاهش وزن ياتاقان تعيين مي شود اندازه گيري كرد: 14.1 ميلي گرم براي معدني و 14.5 ميلي گرم براي روغن PAO. (3) عملكرد دماي پايين. تست شبيهسازي ميل لنگ سرد براي هر صاحب خودرويي كه در آب و هواي سرد زندگي ميكند بسيار مهم است. مزيت فرمولاسيون مبتني بر PAO در ميل لنگ در يك صبح سرد زمستاني فوري و آشكار است.
برچسب:
بازدید:
+ نوشته شده: 1400/9/27
ساعت: ۱۵ توسط:khoodrobar :
خودروبر تهران در حالي كه منحني اول داراي نسبت ميرايي حدود 0.4 است. در نهايت، منحني جامد شكل 8.3c را در نظر بگيريد. اين منحني مربوط به ميرايي بحراني است. اين وضعيت شامل سريع ترين واكنش خودرو به يك اختلال است، بدون اينكه بيش از حد مجاز باشد.اهميت اين منحنيهاي عملكرد در اين است كه نشان ميدهند چگونه عملكرد يك سيستم كروز كنترل تحت تأثير دستاوردهاي كنترلر قرار ميگيرد. اين سودها صرفاً پارامترهايي هستند كه در سيستم كنترل موجود است. آنها رابطه بين خطا، انتگرال خطا و سيگنال كنترل محرك را تعيين مي كنند.
برچسب:
بازدید:
+ نوشته شده: 1400/9/18
ساعت: ۲۱ توسط:khoodrobar :